středa 7. prosince 2016

Proč Točím YouTube videa?




Proč točím YouTube videa?

V dnešní době natáčí videa každý blbec! Tak proč by si je měl dělat i ty? Tuto otázku sem si položil na začátku roku 2016 několikrát. Musím říct, že ačkoliv jsem první video nahrál někdy v Lednu 2013 a od té doby jsem tam občas nahrál nějaký nesmysl, tak jsem YouTube scénu nijak nesledoval a musím přiznat, že jsem až do dnešního roku zamrznul v čase. Jinak to ani nejde nazvat, prakticky jsem neznal žádného českého YouTubera. Když jsem sednul a začal projíždět videa, nevěřil jsem co vlastně mezi lidmi v dnešní době frčí. Nechci se někoho dotknout ani srážet jeho tvorbu to vůbec, ale nečekal jsem, že lidi budou zajímat děcka, které hrají hry na kompu nebo lidi, kteří o cvičení nebudou vědět vůbec nic a přesto je slepé bude sledovat každý. Taky jsem si všimnul kanálu, kteří rozebírají tvorbu jiných, točí na ně reakční videa, říkají na ně svůj názor a tak dále. Potom jsem našel nějakého idiota, vysmívajícího se strážníkům, který následně žebra pod videem o příspěvky na jeho účet. No udělal jsem si svůj názor, vy si udělejte svůj.

Cítím zodpovědnost něco předat

Tak sem se rozhodl, že to prostě zkusím! Pro ty co mě neznají, tak mi můžete říkat Michal. A tykejte mi. Je mi 24 let a bydlím v Los Angeles. Nechci být kulturista, nechci být vzpěrač zkratka nechci být otrok posilovny. Dělám jen to co mě baví, mám výsledky, mám svůj YouTube kanál a možná právě a možná proto mě lidé sledují. A taky možná kvůli tomu, že jsem z Karviné, bylo mi předurčeno, celý život pracovat někde v továrně a místo toho natáčím videa na pláži v Santa Monice, trénuji se světovými atlety a dělám co mě baví. Neznám osobně žádného  Čecha, který by dělal v USA něco na podobné úrovni jako já, tím do toho nechci nějak dávat ego, ale v opravdu jsem ještě nikoho takového nepotkal. Pokud někoho takového znáte, hoďte mi zprávu.

Co z toho budeš mít? 

Kdybych bydlel doma v Karviné u rodičů, tak se na nějaké točení videii můžu vykašlat. Jenže já si uvědomil, že tady jde o něco jiného. Když jsem udělal nějaké video děda mi na Skype řekl... Co z toho budeš mít? Řekl jsem mu...Co bych měl? Nic, ale chci vytvořit něco co má smysl ukázat těm lidem jak se žije jinde a ukázat své životní a tréninkové zkušenosti. Chci Vám ukázat to co Vám česká YouTube scéna nemůže ukázat ani kdyby chtěla. Jsou to věci, které pokud nežiješ v cizí zemi, kde je jiný jazyk, kultura, zákony a zvyky, tak nikdy nezískáš. A k tomu vše na vlastní pěst a úplně sám. Staráš o sebe bez toho, aby ti rodiče museli pravidelně posílat peníze nebo abys musel někomu kouřit uherský salám. A já jsem zatraceně hrdý, že jsem to dokázal!

Většina lidí na české scéně jde do YouTube tvorby s jediným účelem a tím jsou peníze. Chtějí na tom vydělat. Pokud třeba zvládneš v Česku vydělat na YouTube 50 tisíc což je v česku opravdu solidní měsíční příjem. Tak za tyto peníze si v LA můžeš pronajmout na měsíc tak max byt a zaplatit zdravotní a havarijní pojištění a na jídlo ti už nezbude. Je to úplně jiný svět. Já točím videa v češtině a nebo v angličtině s českými titulky. Zaměřuji svou tvorbu víceméně na Česko. Takže jasně chápete, že peníze pro mé motivaci nejsou (má videa nemají ani reklamy).

Nový začátek!

Takže na mém kanále najdete videa o mém životě, o životě v USA, o zkušenostech s tréninku s světovými atlety a spoustu dalšího! Vždy se snažím o přidání minimálně jednoho videa týdne, jelikož jsem opravdu dost limitován časem. O víkendu se můžete těšit na mé první profi video, které bude ukazovat úroveň mé tělesné komplexnosti. Video je z dílny Martina Linharta. Zkušeného kameramana, který natáčí hudební klipy pro významné české zpěváky a zpěvačky, hudební kapely apod. A taky se vypracoval svou práci, proto jsem hrdý na to že s ním mohu spolupracovat. Takže doufám, že se Vám bude líbit a potěší mě když ho ukážete i svým přátelům.

A toto je teprve začátek!

1 komentář:

  1. Je super, že při tvorbě videí neřešíš pouze to jak vydělat na Youtube. Musím říct, že to pak na kvalitě tvé tvorby určitě jde vidět, protože točíš zajímavé témata, která se líbi tobě a nehledíš na nějaké hloupé trendy, které by sice byly nízké kvality ale hodně by vydělaly.

    OdpovědětVymazat